خون در ادرار و نفریت مزمن، چه باید بکنیم
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

خون در ادرار و نفریت مزمن، چه باید بکنیم

خون در ادرار یکی از سیستم های ظهور نفریت مزمن است. اگر نفریت مزمن با خون در ادرار ظاهر شود چه باید بکنیم؟

در بیماران مبتلا به نفریت مزمن، زمانی که کلیه آسیب می بیند، هموگلوبین از گلومرولی هایی که خون آنها فیلتر می شود، از دست می رود. و پس از آن، بیماران ادرار خون می گیرند. صادقانه بگویم، تنها زمانی که کلیه بازسازی می شود، خون در ادرار به طور کامل درمان می شود. در غیر این صورت، خون در ادرار دوباره و دوباره باز خواهد گشت. گاهی اوقات، خون در ادرار نشان می دهد بیماران در فاز اتیل نفریت مزمن هستند. به همین ترتیب، بیماران باید خون را با ادرار درمان کنند تا بتوانند نفریت مزمن را کاهش دهند.

در بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ، درمان با سم زدایی کمک می کند تا بیماران از سموم و مواد زائد مختلف که می توانند به کلیه آسیب نرسانند خلاص شوند، بلکه باعث کاهش اثربخشی درمان برای بهبود عملکرد کلیه می شود. با استفاده از درمان حذف توکسین، آسیب کلیه متوقف خواهد شد و یک محیط سلامت برای بازگرداندن کلیه بیرون می آید.

در عین حال، بیماران همچنین باید از داروهای میکرو چینی، کامل حمام درمانی، Moxibustion Therapy و دیگر داروهای چینی استفاده کنند تا ایمنی و توانایی خودسوزی کلیوی افزایش یابد. بعدها، کلیه با کمال احتیاط تعمیر می شود. به عنوان یک حقیقت، درمان برای درمان بیماران بستگی به شرایط بیمار دارد.

وقتی کلیه تجدید می شود، خون در ادرار ناپدید می شود و بیماران مبتلا به نفریت مزمن به زندگی عادی بازگشته اند.

اگر مشکلی برای درمان نفریت مزمن با خون در ادرار دارید، لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا اطلاعات تماس خود را ارسال کنید و نتایج را برای ما ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پست الکترونیکی: sjzkidneyhospital@hotmail.com

Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: